سرویس روتختی چهل تیکه عروس

روتختی چهل تیکه عروس همان طور که از نامش پیداست از انواع تکه های رنگی و زیبا تهیه شده است، برخی از افراد نیز در منازل خود به دوخت این روتختی ها مشغول هستند پس به صورت دستی و تولیدی تهیه می شود.

برخی از مدل های روتختی چهل تیکه که در بازار ایران فروش فوق العاده خوبی داشته اند عبارتند از: روتختی چهل تکه کتان، روتختی چهل تیکه نوزادی، روتختی چهل تیکه بافتنی، روتختی چهل تیکه پنبه دوزی و…

جدید ترین مدل روتختی چهل تیکه عروس با استفاده از پارچه های کتان به عنوان یکی از ایده های پرکاربرد می باشد که امروزه بیش از صدها مدل وبا خلاقیت ارائه شده است. روتختی های چهل تیکه ایرانی با استقبال خوبی در سراسر ایران همراه بوده و افرادی که این مدل ها را تهیه می کنند، به نیاز مشتریان خود توجه زیادی می کنند. به خصوص اینکه این روتختی ها در اندازه ها و طرح های متنوع راهی بازارهای مختلف ایران می شوند.

روتختی چهل تیکه عروس

جنس روتختی چهل تیکه عروس

ویژگی مثبت درخصوص این نسل از روتختی ها قیمت مناسب آن ها نسبت به انواع روتختی های دیگر می باشد. روتختی چهل تیکه عروس از گذشته تا به امروز از نمونه مدل هایی می باشند که نه تنها از مد نمی افتند، بلکه نسبت به دیرینه بودن شان هنوزهم طرفداران زیادی دارند.

انواع جنس های تولید روتختی عروس چهل تیکه از پارچه های پنبه، ابریشم، پلی استر، بامبو تهیه می شوند. روتختی ها شامل تکه های مختلفی مانند روبالشتی، کاورلحاف، ملحفه تشک، ملحفه روانداز و… می باشند. روتختی چهل تیکه عروس با ترکیب چندین رنگ در کنار هم تولید می شوند و این روتختی ها دارای ظاهری جذاب بوده و همین امر موجب شده تا به عنوان روتختی همه پسند در بازار به فروش برسد.

روتختی چهل تیکه عروس

بهترین نوع روتختی عروس

بنظر شما بهترین نوع روتختی برای عروس کدام روتختی ها هستند؟ روتختی با هر طرح و رنگی که باشد در زیبایی وآرامش اتاق اهمیت بسزایی دارد. اما طرح و رنگ آن کاملا سلیقه ای بوده و نمی توان گفت که یک طرح و یا یک مدل خاص بهترین نوع روتختی برای عروس ها و داماد ها می باشد. پس در انتخاب روتختی دقت زیادی داشته باشید. روتختی های چهل تیکه عروس با طرح ها و رنگ های مختلفی که دارند می تواند انتخاب خوبی باشد.  امروزه برای خرید روتختی عروس از روتختی هایی بیشتر استقبال می شود که با ظرافت و دقت بیشتری تولید می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.